Na de overnemen van Brouwerij De Leckere in 2007 ging het roer om. 100% biologisch, bewust en bovenal lecker vormde de basis van het nieuwe De Leckere DNA.
Niets van deze nieuwe kernwaarden waren terug te vinden in de toenmalige huisstijl waarop in 2010 de grote stap werd genomen te starten met de visuele transformatie. Kernwaarden werden glashelder gedefinieerd en een compleet nieuwe huisstijl werd geïntroduceerd welke de De Leckere liefhebber op zijn grondvesten deed schudden. Een krachtige, moderne huisstijl die met trots de naam van de brouwerij draagt en zich opvallend onderscheid in de biermarkt.
Biermarkten veranderen en met een re-design in 2020 werd het merk opnieuw in de spotlights geplaatst. Het bestaande logo werd subtiel gemoderniseerd om een jongere generatie bierliefhebbers aan te spreken zonder de huidige fans te verliezen. Tevens werd de eerst stap gemaakt in de transitie van een donker naar een meer kleurrijke visuele identiteit. Een identiteit die zich wederom goed en krachtig weet te onderscheiden in het als maar groter wordende bierlandschap.