Grote veranderingen beginnen klein

Met als missie “elk kind gezond en energiek op laten groeien” start de Kleine Keuken in 2012 aan een toen nog onbekend avontuur. De conventionele paden laat men achter zich om een eigen onontgonnen pad vrij te maken. Nu vele jaren later is de Kleine Keuken er in geslaagd uit te gegroeid tot een toonaangevend merk. Een merk dat het baby schap in het retail-landschap heeft weten te hervormen, een merk dat een nieuw pad heeft vrijgemaakt waar ook andere de weg nu volgen.
 
Letterlijk ontstaan vanuit een kleine keuken wil het merk deze emotie voelbaar maken in haar visuele voorkomen. Ze zijn professioneel, hebben een berg aan kennis, weten waar ze over praten maar blijven wel heel dicht bij hun doelgroep staan.
 
Door de grafische aanpak van de Kleine Keuken weten zij hun verhaal en emotie te vertellen via een op de voorgrond tredende verpakking. Anders dan andere, professioneel maar toch niet te volwassen. Met veel kennis maar niet belerend. Stuk voor stuk maken ze een emotie los en zorgen subtiel voor de nodige bewustwording over het belang van gezond en energiek opgroeien.

Cliënt

de Kleine Keuken

Mode of life

Health, care

Sector

Food & Beverage

Expertise

Packaging, Visual identity