Grote veranderingen beginnen klein

Met als missie “elk kind gezond en energiek op laten groeien” start de Kleine Keuken in 2012 aan een toen nog onbekend avontuur. De conventionele padden laat men achter zich om een eigen onontgonnen pad vrij te maken. Nu vele jaren later is de Kleine Keuken er in geslaagd uit te gegroeid tot een toonaangevend merk. Een merk dat het baby schap in het retail-landschap heeft weten te hervormen, een merk dat een nieuw pad heeft vrijgemaakt waar ook andere de weg nu volgen.
 
De Kleine Keuken beperkt zich niet tot voedingsproducten. Sinds een aantal jaar zijn zij ook actief in het body-care schap. Ook daar valt veel te verbeteren, te vertellen, op te voeden.
 
Met de nieuwe grafische stijl onderscheiden zij zich van de rest van het schap. Een basiskleur die (toen) nog niet voorkomt wordt gecombineerd met een krachtige tone of voice waardoor, ondanks het kleine formaat, de artikelen goed in het schap overeind blijven. Een zacht kinderlijke stijl samengebracht met stijlvolle bijna chique elementen zorgen voor een herkenbare visuele identiteit.

Cliënt

de Kleine Keuken

Mode of life

Body, health

Sector

Personal care

Expertise

Packaging, Visual identity